Spelersbus SV Dalfsen gaat eindelijk rijden

We hebben er tien maanden op moeten wachten, maar de spelersbus van SV Dalfsen gaat eindelijk de weg op. South West Tours heeft laten weten de busreizen te sponsoren naar de uitwedstrijden van SV Dalfsen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

De spelersbus werd gepresenteerd in oktober 2020, op initiatief van Ron Veenhuis, directeur van trouwe sponsor South West Tours uit Dalfsen. Hij vond brandstofleverancier Fieten Olie bereid om als hoofdsponsor voor de bus te acteren. Daarnaast prijken de logo’s van sponsoren Dabeko, Morrenhof-Jansen en Alvasi op de touringcar. Helaas speelde het eerste elftal door coronamaatregelen sindsdien geen wedstrijden meer en konden we dus nog niet genieten van de prachtige bus.

Nu is het dan toch zover. De eerste selectie is inmiddels begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen; de eerste twee trainingen zijn achter de rug. Binnenkort is het tijd voor de oefen- en bekerduels, met op het programma vijf uitwedstrijden. Het betekent de vuurdoop voor de SV Dalfsen spelersbus, want South West Tours sponsort de reis naar de volgende wedstrijden:

Dinsdag 17 augustus: Heino – Dalfsen (oefen)
Vrijdag 20 augustus: Borne – Dalfsen (oefen)
Zaterdag 28 augustus: Hellendoorn – Dalfsen (oefen)
Dinsdag 7 september: SVI – Dalfsen (oefen)
Zondag 19 september: BWO – Dalfsen (beker)

Ron, namens SV Dalfsen, bedankt!