Scoor nu je VIP-kaart voor FC Dalfsen – PEC Zwolle!

Op zaterdag 7 juli speelt PEC Zwolle een oefenduel op Sportpark Gerner. Het beviel de Eredivisionist vorig jaar zo goed in Dalfsen, dat trainer John van ’t Schip en zijn selectie graag terugkeren. Tegenstander dit jaar is FC Dalfsen, een combinatieteam van SV Dalfsen en ASC’62. Ook dit keer is het mogelijk om de wedstrijd te beleven als VIP-gast!

Op de wedstrijddag worden de VIP-gasten de hele dag in de watten gelegd. Vanaf 16.00 uur, een uur voor aftrap, is het clubgebouw van SV Dalfsen volledig ingericht als VIP-ruimte. Onder het genot van een hapje en een drankje wordt toegeleefd naar de wedstrijd. Op het podium vindt een voorbeschouwing plaats, verzorgd door een panel inclusief een speciale gast.

Tijdens de wedstrijd zijn de zitplaatsen op de tribune volledig gereserveerd voor de VIP-gasten. Een garantie voor het beste zicht op het perfect gemaaide hoofdveld! Vanaf 17.00 uur strijden de lokale Dalfser helden en de Eredivisionisten om de overwinning. Na afloop van het oefenduel staat in de VIP-ruimte een heerlijk buffet klaar, inclusief de mogelijkheid tot een Meet & Greet met de daar aanwezige PEC Zwolle-spelers. Kosten voor het gehele VIP-programma bedragen slechts 50 euro!

Reserveren
Het aantal beschikbare VIP-kaarten is beperkt. Vorig jaar waren ze allemaal verkocht en visten de late bestellers achter het net. Wees er dus op tijd bij en scoor nu je VIP-kaart voor FC Dalfsen – PEC Zwolle! Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar sponsoring@fcdalfsen.nl. De VIP-kaarten zijn beschikbaar voor zowel particulieren als ondernemers. Een ideale kans om het personeel te belonen met een heerlijke dagje voetbal in Dalfsen!