SC Bemmel op bezoek bij SV Dalfsen

Komende zondag krijgt SV Dalfsen de Sport Club Bemmel op bezoek. Bemmel is voor Dalfsen een onbekende tegenstander en waarschijnlijk is het de eerste keer dat beide ploegen tegenover elkaar staan.

Bemmel heeft het overigens net als Dalfsen uitstekend gedaan in de bekercompetitie en is door naar de volgende ronde. De eerste competitiewedstrijd van de Gelderlanders, vorige week tegen MASV, kon vanwege cononaperikelen niet doorgaan en staat nu voor donderdag 1 oktober a.s. gepland.

Dalfsen wist haar eerste wedstrijd van het seizoen 2020-2021 overtuigend te winnen van promovendus Columbia en staat door dit resultaat op een keurige 2e plaats. Komende zondag zal duidelijk worden of Dalfsen de goede start van het seizoen een vervolg kan geven, de wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur.