Mooie bestemming voor ludieke hoofdprijs nieuwjaarsreceptie

De ludieke hoofdprijs van de verloting tijdens de afgelopen nieuwjaarsreceptie heeft een mooie bestemming gekregen. Hendri Meijer ging ervandoor met ‘een minuut gratis winkelen bij kringloopwinkel Noggus&Noggus’. Hij heeft besloten deze prijs te doneren aan een gezin dat een steuntje in de rug goed kan gebruiken.

Als vrijwilliger was Hendri actief voor het programma Home-Start in Dalfsen, dat gezinnen ondersteunt die het niet al te breed hebben. Het contact met Jonne de Hoop van Stichting De Kern – en betrokken bij het programma Home-Start – was snel gelegd en samen besloten ze de prijs te gunnen aan een gezin uit de gemeente Dalfsen. Het desbetreffende gezin met drie kinderen gaat binnenkort een minuut lang gratis winkelen bij Noggus&Noggus.

Bedrijfsleider Robin Drost van Noggus&Noggus geeft aan dat er binnen een minuut behoorlijk wat geshopt kan worden: “Desgewenst helpen we mee om het maximale eruit te halen!”

Ook Home-Start coördinator Jonne de Hoop is positief over het initiatief: “We gaan dit gezin hiermee echt een handje helpen”. En zo krijgt een ludieke prijs binnenkort een goede eindbestemming waar de betrokken personen en organisaties zeer tevreden over zijn.

Op de foto (vanaf links): Jonne de Hoop (Home-Start), Dirk Mosterman (SV Dalfsen), Robin Drost (Noggus&Noggus) en prijswinnaar Hendri Meijer.