Maarten Pouwels siert cover clubmagazine Eagles

De cover van het clubmagazine van Go Ahead Eagels is er dit keer één om in te lijsten. Maarten Pouwels siert namelijk de kerstspecial van Kleuren van Juweel, samen met zijn opa Gerrit Borghuis en de Braziliaanse legende Pelé. Het clubmagazine van Go Ahead Eagles is vrijdag verschenen en voor iedereen gratis af te halen in de Fanstore.

In de Kerstspecial wordt ingegaan op de warme band die selectiespelers van Go Ahead Eagles hebben met hun familieleden. Sommige selectiespelers hebben zelfs een roodgele band met een van hun naasten. De vader van Jeroen Veldmate, de opa van Maarten Pouwels en de broer van Gino Bosz delen samen met respectievelijk hun zoon, kleinzoon en broer een gemeenschappelijke geschiedenis bij Go Ahead (Eagles).

Maarten maakte afgelopen zomer de overstap van SV Dalfsen naar Go Ahead Eagles. Hij speelde veertien jaar in het roodgeel, waarvan de laatste anderhalf jaar in het eerste elftal. Daar vierde hij het kampioenschap in zowel de Vierde klasse als de Derde klasse. Dit jaar doet hij een gooi naar het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie.