Hier luister je live naar SV Dalfsen – Stevo

Komende zondag doet SV Dalfsen Radio rechtstreeks verslag van de wedstrijd tussen SV Dalfsen en Stevo. Vanaf 13.30 uur kan je inschakelen voor de voorbeschouwing.

De voorbeschouwing is te beluisteren in de vorm van een live podcast met voormalig SV Dalfsen-doelman Jorick Maats, de huidige goalie van tweededivisionist HHC Hardenberg. Hij vertelt over zijn mooie jaren in de top van de hoogste divisies in Nederland en hoe zijn jeugdjaren bij SV Dalfsen daarvoor de basis legden.

Verslaggevers Thijs Mosterman en Hugo Endeman doen vanaf 13.45 uur rechtstreeks verslag van de wedstrijd. Mis niets en schakel op zondag 25 februari in op SV Dalfsen Radio! Let op dat het wedstrijdverslag en de voorbeschouwing te beluisteren zijn via twee verschillende kanalen:

Hier luister je de voorbeschouwing
Hier luister je het wedstrijdverslag