Let op: Download App Wedstrijdzaken!

Inmiddels draait het amateurvoetbal een aantal weken op het mobiele digitale wedstrijdformulier (mDWF). Na afschaffing van het papieren wedstrijdformulier, behoort nu ook het wedstrijdformulier op de computer tot het verleden. We merken dat nog niet alle SVD-leden de benodigde Wedstrijdzaken-app van de KNVB hebben gedownload.

We roepen alle actieve SVD-leden op het volgende te doen:
– Download de app ‘Wedstrijdzaken’ in de Google Play Store of de Apple App Store;
– Registreer je met het mailadres dat bekend is bij SV Dalfsen;
– Upload een geschikte pasfoto van jezelf. Dit kan zowel via de app ‘Voetbal.nl’ als de app ‘Wedstrijdzaken’. Deze foto komt automatisch ook op je spelerspas, dus het is van belang dat je duidelijk te herkennen bent. Een vakantiefoto is misschien grappig bedoeld, maar een scheidsrechter kan deze afkeuren.

Ten slotte vragen we aan de leden die ingepland staan als scheidsrechter, om even te kijken hoe het verwerken van wedstrijden via de app werkt. Dit is heel eenvoudig, maar bekijk vooral de instructievideo’s van de KNVB.

Mochten er nog vragen zijn, neem dan contact op met:

Wedstrijdsecretaris junioren
Anne Feijen, 0648766727