Koploper SWZ Boso Sneek op bezoek bij SV Dalfsen

Komende zondag komt koploper SWZ Boso Sneek op bezoek bij SV Dalfsen. Als het weer het toelaat wordt er om 14.00 uur afgetrapt op het hoofdveld van Sportpark Gerner. Het betreft tevens de laatste competitiewedstrijd voor SV Dalfsen van 2019.

SV Dalfsen wist vorige week knap te winnen van GRC Groningen en is inmiddels gestegen naar de zesde plaats in de eerste klasse F. Het verschil met koploper Sneek is slechts zes punten en dit geeft al aan dat het behoorlijk dicht op elkaar staat. Dalfsen speelt traditioneel prima wedstrijden tegen goed voetballende tegenstanders en hier mag Sneek wel onder geschaard worden. Daarnaast is Dalfsen thuis lastig te verslaan, waardoor de wedstrijd komende zondag nog wel eens een hele verrassende uitslag kan opleveren.

Ballensponsor komende zondag is Provak Schutte en u bent van harte welkom om deze topwedstrijd met ons mee te beleven.