Kom naar de gezellige slotavond 7×7 bij SV Dalfsen

Op vrijdagavond 20 mei vindt op Sportpark Gerner de slotavond plaats van het Sallandse 7×7 toernooi. Na het voetballende gedeelte belooft het een gezellige avond te worden in de kantine van SV Dalfsen.

SV Dalfsen doet met twee teams mee aan het Sallandse 7×7 toernooi. Hierbij wordt op vrijdagavond een aantal onderlinge potjes gevoetbald op een half veld. De deelnemende verenigingen zijn om toerbeurt gastheer van het toernooi.

Op 20 mei worden de prijzen van dit seizoen uitgereikt. Bijzonder aan deze avond is bovendien dat er ook twee Griekse veteranenteams deelnemen. De wedstrijden beginnen om 19.30 uur en rond 21.00 uur klinkt het laatste fluitsignaal. Publiek is van harte welkom om te komen kijken en na afloop een drankje mee te doen.