Kantinecommissie voert wijzigingen door

Vanaf dit seizoen voert de kantinecommissie een aantal wijzigingen door ten aanzien van de kantinedienst. Hierbij willen wij jullie daarover graag informeren.

• Woensdagavond alleen open bij (oefen)wedstrijd
    Tijdens trainingsavonden op de woensdag wordt er zo weinig gebruik gemaakt van de kantine, dat we besloten hebben de woensdagen de kantine te sluiten. Maar wanneer er een (oefen/beker) wedstrijd is op woensdag, dan zal de kantine gewoon geopend zijn. Hiervoor zijn aan het begin van het seizoen dus ook nog mensen op de woensdagavond ingeroosterd. Mocht blijken dat je dienst niet doorgaat doordat er geen wedstrijden zijn, dan hoor je dit voor je dienst van ons.
  • Vrijdagavond lagere bezetting
    Voorheen stonden er op vrijdagavond altijd twee vrijwilligers in de kantine. Ook op deze avond is de opkomst de laatste jaren minder geworden. Daarom zetten we vanaf dit seizoen voor de kantinedienst op vrijdagavond één vrijwilliger in.
  • Zondagdiensten – vrijwilligers tekort
    De zondagdiensten worden nu nog door een ‘vaste’ groep vrijwilligers gedraaid. Deze groep wordt steeds kleiner, dus hier kunnen we zeker nog wel aanvulling gebruiken. Dus ben je bereid om te helpen op zondagochtend of zondagmiddag en zo bij te dragen aan de gezelligheid? Geef dit dan aan ons door!
  • Registreren VrijwilligersTekort.nl
    Op 6 september hebben wij via de website en het Babbeltje aangegeven dat wij voor het inroosteren van de kantinediensten gebruik gaan maken van VrijwilligersTekort.nl. Registreren hiervoor is benodigd! Hiervoor heeft iedereen een e-mail ontvangen. Inmiddels hebben 100 vrijwilligers zich geregistreerd. Onze dank hiervoor! Diegene die dit nog niet gedaan heeft, verzoeken we nogmaals om dit zo snel mogelijk te doen. Na registratie kun je zien wanneer je ingedeeld en bent en kun je jouw kantinedienst alvast vastleggen in je agenda.
  • Voorkeur respecteren
    Het is mogelijk om bij het registreren een voorkeur (bijvoorbeeld avond) aan te geven. Merendeel van onze geregistreerde vrijwilligers heeft aangegeven avonddienst te willen draaien, terwijl er vooral in de weekenden bezetting in de kantine nodig is. We willen ieders voorkeur graag respecteren maar vragen diegene medewerking door minimaal één weekenddienst te draaien per jaar. Aangezien op zondag bijna iedereen zelf voetbalt, zal dit veelal op de zaterdag zijn. Voor de zondagen zoeken we naar niet-voetballende vrijwilligers. Mocht je ingedeeld worden op een dag/ tijd waarop het echt niet past dan kun je zelf ruilen. Je kunt dan via het online rooster inschrijven op een andere openstaande taak.

Voor vragen, verbeteringen én voor opgave voor de zondagdiensten: kantine@svdalfsen.nl

Sportieve groet,
De kantinecommissie