Kantinecommissie klaar voor het nieuwe seizoen

De kantinecommissie is klaar voor de start van hopelijk weer een mooi voetbalseizoen. Onderstaand bericht willen ze graag met jullie delen:

Beste leden,

We zitten nog in de vakantieperiode, maar achter de schermen is de kantinecommissie alweer druk met komend seizoen. Een seizoen waar voor het eerst in de geschiedenis het eerste elftal op zaterdag een aantal van haar competitiewedstrijden zal gaan spelen.
Dat betekent ook dat tijdens deze wedstrijden de kantine open gaat voor bezoekers. Voor deze zaterdagen zijn we nog op zoek naar vrijwilligers achter de bar. Als de KNVB de speeldata bekend heeft gemaakt zal er oproep worden gedaan. Ook staat er binnenkort een klussendag gepland, de datum volgt nog. Graag zien we alle leden aanwezig om het sportpark weer klaar te maken voor komend seizoen.

Binnen de commissie is er ook een aantal veranderingen van personeel. Zo gaan Mike, Tom en Gerben stoppen. Namens de commissie willen we Mike Haarman, Tom Bartels en Gerben Bekedam bedanken voor hun jarenlange inzet. Mike (inkoop) zal worden vervangen door Mark Knol. Tom en Gerben waren verantwoordelijk voor de activiteiten, dat zal vanaf volgend seizoen worden ingevuld door Joris Grolleman.

Komend seizoen is er elk weekend weer een weekbeheerder het aanspreekpunt voor alle mensen achter de bar. Heb je vragen of opmerkingen tijdens je dienst, neem dan contact op met de weekbeheerder van dienst.

Nog een fijne vakantie en een goed voetbalseizoen gewenst namens de kantinecommissie:

Hugo Endeman (voorzitter)
Jos Meulhof (planning)