Opleiding verenigingsscheidsrechter

In september start de Scheidsrechtersvereniging Nijverdal en omstreken (SNO) samen met de KNVB met de opleiding verenigingsscheidsrechter. Deze opleiding wordt gegeven bij de SNO in Nijverdal en bestaat uit vier avonden.

Cursisten krijgen aan het einde van de opleiding Verenigingsscheidsrechter vanuit de KNVB een officieel diploma. Daarnaast doen ze gedurende de opleiding veel nieuwe ervaringen op. Ze gaan onder begeleiding van gediplomeerde docenten en begeleiders wedstrijden fluiten en krijgen diverse handvaten aangereikt.

Het opleidingsdeel bestaat uit vier bijeenkomsten van drie uur, inclusief een praktijkochtend bij voetbalvereniging De Zweef. Elke maand is er één bijeenkomst. De opleiding wordt ‘s avonds gegeven bij scheidsrechtersvereniging Nijverdal (SNO). Tijdens de opleiding krijgen de deelnemers opdrachten, die altijd te maken hebben met de eigen wedstrijden.

Geïnteresseerd? Lees verder voor meer informatie.