Jubileummagazine SV Dalfsen 75 jaar gepresenteerd

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van SV Dalfsen is zondagmiddag het jubileummagazine SV Dalfsen 75 jaar gepresenteerd. In de kantine van de voetbalvereniging nam Maurits von Martels, wethouder sport van de gemeente Dalfsen, het eerste exemplaar in ontvangst. Het 64 pagina’s dikke magazine is het werk van Dalfsenaren Tom Wildvank en Steve Oosterkamp.

In het boekwerk wordt teruggeblikt op de vele hoogtepunten die SV Dalfsen sinds de oprichting, in 1942, beleefde. Een groot aantal belangrijke clubmensen komt uitgebreid aan bod, onder wie René Eijkelkamp, Henk Roddenhof, Jos Ramaker en Jan Grobbée. Daarnaast is het magazine een vooruitblik op het jubileumjaar 2017, waarin SV Dalfsen een aantal bijzondere activiteiten op de agenda heeft staan.

Het magazine heeft een oplage van 900 stuks en was gratis verkrijgbaar tijdens de nieuwjaarsreceptie van SV Dalfsen. Was jij afgelopen zondag niet aanwezig bij de presentatie, maar wil je wel graag de beschikking krijgen over een exemplaar? Neem dan contact op met Steve Oosterkamp via pr@svdalfsen.nl.