JO9-1 en JO13-3 presteren op toernooien

Zaterdag 20 mei was er weer volop voetbal. De competities zijn over het algemeen ten einde, maar een aantal jeugdteams schreef zich in voor de verschillende toernooien.

In de ochtend waren de heren Dalfsen JO9-1 naar Ittersum (Zwolle) voor een toernooi. Het weer was top; ook voor de toeschouwers een heerlijke ochtend. Na een vijftal wedstrijden kon Dalfsen JO9-1 de welverdiende derde prijs in ontvangst nemen. Een heuse beker viel ze ten deel; goed voor de prijzenkast.

In de middag was de beurt aan onze Combi JO13-3. Zij stonden hun mannetje bij Be Quick (Zwolle). De regen kwam halverwege de middag met bakken uit de lucht, maar dat mocht de pret niet drukken. Van de zes wedstrijden werden er vijf gewonnen! Maar dan duurt zo’n middag toch lang, sluipt de vermoeidheid in het team en is de focus weg. Tijdens laatste wedstrijd was de koek dan ook duidelijk op. Desalniettemin een prachtige tweede plek! Ook zij nemen een beker mee naar Dalfsen.

We kijken derhalve terug op een leuke en sportieve zaterdag. Met dank en complimenten aan de organisatie(s) en de begeleiders van de teams.

Door: Robin de Rooy