Inschrijving ProjectSports Voetbalschool geopend

De inschrijving van de ProjectSports Voetbalschool is geopend. Op de Voetbalschool biedt ProjectSports trainingen aan voor jongens en meisjes die uitkomen in de F- E- of D- pupillen van hun vereniging. De doelstelling is helder; kinderen van de voetbalschool onderscheiden zich in techniek van medespelers en tegenstanders van hetzelfde niveau. Plezier en uitdaging staan voorop!

ProjectSports biedt jeugdvoetballers de kans om zich spectaculair te verbeteren. De trainingen die ProjectSports verzorgt zijn extra trainingen naast de reguliere trainingen die de kinderen krijgen bij hun club. Het is dus geen training die in plaats komt van de voetbalclubtraining, maar een aanvulling. ProjectSports is dus geen concurrent van de voetbalclub.

Feit is dat iedere speler zich kan verbeteren en op de voetbalschool ook de ruimte krijgt om technieken toe te passen. Spelers worden gestimuleerd om acties te maken. De kwaliteiten techniek, tactiek, fysiek en mentaal vormen binnen het voetbal een viereenheid.

Data
De Voetbalschool zal plaats vinden op vrijdagavond. Elke training begint om 18.00 uur en duurt tot 19.15 uur.

13-05-2016 (18:00 – 19:15)
20-05-2016 (18:00 – 19:15)
27-05-2016 (18:00 – 19:15)
03-06-2016 (18:00 – 19:15)
10-06-2016 (18:00 – 19:15)
17-06-2016 (18:00 – 19:15)
24-06-2016 (18:00 – 19:15)
01-07-2016 (18:00 – 19:15)

Visie
De visie van De Voetbalschool: Functionele techniek, tactiek én plezier. De Voetbalschool richt zich tijdens alle activiteiten op de functioneel technische ontwikkeling van jeugdvoetballers. Onze werkwijze richt zich op alle aspecten van het voetbalspel, zowel tactisch als technisch. De nadruk wordt echter gelegd op de functioneel technische ontwikkeling van jeugdige voetballers.

Tijdens al onze activiteiten tillen wij de deelnemers naar een hoger niveau. Het zou een illusie zijn om enkel en alleen toptalenten voort te brengen, maar het is geen illusie om iedereen op zijn of haar eigen niveau naar de hoogste trede te tillen. En dat is nou net wat we samen met de deelnemer willen bereiken. Dit kan echter alleen als de deelnemer plezier heeft in wat hij of zij doet. Plezier staat daarom ook hoog in het vaandel bij De Voetbalschool. “Daar waar plezier en hard trainen samen komen op een voetbalveld, dan sta je bij De Voetbalschool.”

Inschrijven
Dit gebeurt weer digitaal. Via het invulformulier op de website kunnen de benodigde gegevens ingevuld worden. Een inschrijving is pas voltooid als een bedankpagina verschijnt en een bevestiging op het opgegeven e-mailadres ontvangen is. De bevestigingsmail ontvangt u zodra de betaling voltooid is. Aanmeldingen via telefoon of per e-mail worden niet verwerkt!

U schrijft een deelnemer in voor een ‘blok’ van acht trainingen. De kosten bedragen €52,95 per blok. Bij het inschrijven bij het eerste blok bent u altijd verzekerd van de mogelijkheid om deel te nemen aan de overige trainingsblokken. Deelnemers aan het eerste blok hebben dus voorrang bij de inschrijving voor het tweede blok.

Kledingpakket
Bij uw eerste inschrijven voor ProjectSports voetbalschool dient u eenmalig een kledingpakket aan te schaffen bij ProjectSports. Het kledingpakket bestaat uit een compleet voetbaltenue en een Sweater. Het kledingpakket zal gedurende alle activiteiten van de voetbalschool gedragen worden. De kosten van het eenmalige kledingpakket bedragen €35,00,- Het kledingpakket schaft u alleen aan, als u besluit definitief deel te nemen aan de voetbalschool. U heeft zelfs de keuze om het tenue en de Sweater te voorzien van een eigen naam en/of nummer.

Sportpark Gerner te Dalfsen
Haersolteweg
7722 SE Dalfsen

Vragen
Mocht u na het lezen van bovenstaande tekst nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ProjectSports via info@projectsports.nl.