In memoriam: Tinus Sandink

Eerste kerstdag is Tinus Sandink overleden. Veel jongere leden zullen Tinus niet hebben gekend omdat hij vanwege zijn afnemende gezondheid al een tijdje niet meer op Sportpark Gerner kwam. De oudere leden zullen hem zeker nog herinneren, hij was een markante man die veel voor de vereniging heeft betekend.

Zo was hij speler, scheidsrechter, materiaalman en leider van diverse junioren- en seniorenteams. Daarnaast was hij een groot kaartliefhebber en heeft dan ook jaren meegestreden in de klaverjascompetitie van SV Dalfsen. Tinus was verder begeleider tijdens de befaamde KNVB voetbalkampen in Zeist waar menig SVD-er nog mooie herinneringen aan bewaard. Wij wensen zijn familie sterkte toe de komende tijd.