SV Dalfsen speelt zaterdag uit tegen Hulzense Boys

Komende zaterdag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd tegen Hulzense Boys. Na de afgelasting van afgelopen weekend is de verwachting dat de wedstrijd komend weekend doorgaat.

Hulzense Boys staat met 9 punten uit 8 wedstrijden op de 10e plek, een risicovolle plek met het oog op degradatie en nacompetitie. Het zal er dan ook alles aan doen om van Dalfsen te winnen.

Voor Dalfsen is er weer een kans om wat punten te sprokkelen. De laatste wedstrijd tegen WHC ging verloren ondanks dat het in de 80e minuut nog 0-0 stond. Met dezelfde instelling en nog iets meer inzet kan er wellicht dit keer wel resultaat gehaald worden. De wedstrijd op Sportpark Smidserve start om 14.30 uur.

Nikki’s

Na afloop van de wedstrijd zal de selectie bij terugkomst in Dalfsen afreizen naar Nikki’s voor een warme maaltijd en een drankje. Vaste supporters hebben de mogelijkheid om hierbij aan te sluiten, overigens wordt de maaltijd vers bereid door Robert Lans en aangeboden door de Vrienden van Dalfsen!