Heb jij je eigen FANshop al geopend?

De spaaractie bij Albert Heijn Dalfsen is in volle gang en loopt lekker. Natuurlijk zijn we allemaal aan het sparen voor een eigen poster, broodtrommel, placemat of slippers. Jammer dat nog niet iedereen zijn eigen FANshop geopend heeft.

Pak dus je eigen actiefolder en open hem snel. Nodig hier ook nog wat familie en vrienden uit voor je FANshop en zorg dat ze ook voor jouw FANartikelen gaan sparen bij Albert Heijn Dalfsen. Dat is niet alleen leuk voor jou maar ook goed voor onze clubkas!

Wist je trouwens dat Albert Heijn Dalfsen leuke spaarversnellers heeft? De komende week krijg je bijvoorbeeld bij Lays chips 225 gr. en Croma bak en braad vloeibaar, extra spaarzegels. Dat is dus extra snel een eigen FANartikel en extra geld voor de clubkas.

Je eigen FANshop…die moet je toch gezien hebben !
 thijs-ekkelenkamp
spaarversnellers-week-41