Geef je op voor de Dropping 2020!

De voorbereiding van de dropping is weer in volle gang! Ditmaal georganiseerd door een nieuwe, enthousiaste groep mooie mannen die de zware taak op zich durven te nemen. Op vrijdag 17 januari 2020 is het weer zover!

De last van het organiseren van de dropping heeft de heren die het vorig jaren moesten organiseren zeker niks goeds gedaan. Oververmoeid, afgepeigerd, fysiek en mentaal gebroken smeekte de vorige organisatie ons om het stokje over te nemen en de dropping naar een hoger niveau te tillen.

Maar wie zijn wij vraagt u zich af? Wij zijn een groep van zeven jongens die momenteel voetballen in het 5e elftal van SV Dalfsen (u weet wel, dat team dat elke zondag weer flamboyeert in alle glorie op de velden van SVD en omstreken). Wij zullen onze jeugdige fantasie, creatieve uithoudingsvermogen en optimistische doeltreffendheid inzetten om voor u de dropping te organiseren zoals u die gewend bent of wellicht nog nooit gezien hebt.

Maar hoe proberen jullie het naar een hoger niveau te tillen, vraagt u zich af? Nou, ten eerste is het bestuur van SV Dalfsen zo vrijgevig geweest om onze (geheime) aanvraag tot een upgrade van het interieur van de SV kantine in te willigen en zijn zij met een boel vrijwilligers en een groot budget aan de slag gegaan. De nieuwe kantine voldoet aan onze verwachtingen en ziet er precies uit zoals wij dat voorgesteld hadden.

En ten tweede zijn wij achter de schermen ook al druk bezig met:
– Het uitstippelen van een uitdagende route, om de calorieën van het bier er alvast af te lopen;
– Het verzinnen van spellen waar alleen de allergeschikten geschikt voor zijn;
– Het zoeken van onvermoeide vrijwilligers die de hele avond voor u klaar zullen staan;
– Het regelen van een entertainer die kan zingen als een nachtegaal;
– Het bedenken van een origineel thema, waar niemand zich toch aan gaat houden;
– Het kopen van sloffe borrelnootjes, die toch niemand eet;
– Het uitzoeken, inslaan en aansluiten van fusten bier dat rijkelijk zal vloeien.

Zullen wij als groentjes (of beter gezegd rood-gele’n) floreren in het organiseren van de dropping? Óf slaan wij met onze eeuwig durende arrogantie en optimisme, in ons eerste jaar, de plank volledig mis? Dat gaat u dit jaar meemaken bij het jaarlijkse spektakel van SVD.

Hieronder volgen een paar belangrijke mededelingen:
Datum: Vrijdag 17 januari 2020
Aanvangstijd: 19:00 uur
Teams: Minimaal 6 tot maximaal 10 personen

Geef je zo snel mogelijk op, want VOL = VOL! Aanmelden kan door onderstaand formulier in te vullen. Meer informatie over het inschrijfgeld en het thema volgt nog!

De groeten en alvast heel veel succes,
De droppingcommissie in samenwerking met het Dalfser bestuur

Opgave