Ga met de bus mee naar Broekland – Dalfsen!

Op Tweede Paasdag, maandag 17 april, speelt Dalfsen 1 een belangrijke wedstrijd in de strijd om het kampioenschap in de Vierde Klasse H. Op het programma staat het uitduel met concurrent Broekland. Om de selectie te steunen, rijdt er maandag, bij voldoende aanmeldingen, een supportersbus vanaf Sportpark Gerner.

Dalfsen en Broekland strijden al vanaf het begin van het seizoen om de hoogste plek in 4H. Met nog vijf duels voor de boeg, staat de ploeg van trainer Jacob Grooten er goed voor. De voorsprong op de oranjehemden bedraagt vijf punten. Een overwinning komende maandag zou betekenen dat de marge oploopt naar acht punten.

Gespeeld – Punten Doelsaldo
1. Dalfsen 21 – 53 +55
2. Broekland 21 – 48 +24
3. Holten 20 – 42 +25

Resterende wedstrijden:

Voor €5,00 heb jij een plekje in de bus. Kinderen tot 12 jaar mogen gratis mee! Let op: de entree bij de toegangspoort van Broekland zit hier nog niet bij inbegrepen. Ga jij mee op Tweede Paasdag? Geef je dan op door een mailtje te sturen naar pr@svdalfsen.nl! De bus rijdt alleen bij voldoende deelname. Op zaterdag 15 april wordt bekeken hoeveel aanmeldingen er zijn en wordt de knoop doorgehakt.

Programma Maandag 17 april:

12.45 uur Verzamelen op Sportpark Gerner
13.00 uur Vertrek bus