FC Dalfsen JO15-1 gaat voor het kampioenschap

Mooi nieuws vanuit de gezamenlijke jeugdafdeling. FC Dalfsen JO15-1G gaat namelijk voor het kampioenschap in de 1e klasse 11. Komende zaterdag kunnen ze de titel pakken in de uitwedstrijd tegen Lemelerveld JO15-1. De wedstrijd vindt plaats op sportpark Heidepark en begint om 13.00 uur.

Op dit moment staat Dalfsen koploper met 24 punten, waarbij ze 8 van de 9 gespeelde wedstrijden wisten te winnen. Ze kunnen met een gelijkspel het kampioenschap pakken tegen Lemelerveld; de huidige nummer 3 van de competitie. JVC Dedemsvaart JO15-1 is de directe concurrent die momenteel op de 2e positie staat met 21 punten. Zaterdag speelt JVC Dedemsvaart JO15-1 om 10.30 uur tegen Gramsbergen JO15-1. Mocht Dedemsvaart hier punten laten liggen dan kan Dalfsen zich al tot kampioen kronen van de 1e klasse 11.

Het team is er klaar voor: “Uiteraard gaan wij uit van eigen kracht en moeten we alles op alles zetten om zaterdag het kampioenschap binnen te slepen tegen Lemelerveld JO15-1!”