Even voorstellen: Activiteitencommissie SV Dalfsen

Het seizoen is weer begonnen! Een mooi moment om de (nieuwe) activiteitencommissie van SVD even aan jullie voor te stellen. Deze bestaat uit Claudia Kamphuis, Stefan Jansen of Lorkeers, Robert Diepman en Michel Lucas.

Het afgelopen voetbalseizoen werd abrupt afgebroken door de coronacrisis. Zo ook voor de activiteitencommissie van SVD, terwijl we eigenlijk al een paar activiteiten hadden voorbereid. Helaas… Een roerige periode volgde, waarin veel gebeurd is en waarvan we nog steeds wel de impact voelen als club.

Maar, we hopen op betere tijden. Een seizoen waarin wij als activiteitencommissie staan de popelen om hopelijk weer een paar leuke activiteiten te kunnen organiseren. Uiteraard gaan we dat doen met inachtneming van de maatregelen en richtlijnen die vanuit de overheid en het RIVM gelden.

De eerste activiteit hebben we in overleg met het bestuur gelukkig al (onder voorbehoud) kunnen plannen. Op zaterdag 3 oktober wordt er weer een voetbalquiz georganiseerd in de SVD-kantine. De vorige editie was een succes en we zijn blij dat dit een vervolg krijgt. Dit wordt georganiseerd samen met Steve Oosterkamp en Hugo Endeman, waarbij presentator Tom Wildvank onze actuele voetbalkennis ongetwijfeld weer zwaar op de proef gaat stellen. Wil je jouw voetbalkennis eens testen? Dan nodigen we jou graag uit om deel te nemen.

De activiteitencommissie gaat de komende tijd bekijken hoe de organisatie van de voetbalquiz er precies uit komt te zien. Na de vakantie kun je je opgeven voor deze Dalfser Voetbalquiz. Houd de website van SV Dalfsen goed in de gaten voor meer informatie.

Als jij het ook leuk vindt om mee te denken over welke activiteiten SVD voor haar leden kan organiseren, stuur dan even een mail naar: activiteitencommissie@svdalfsen.nl. We zijn op zoek naar versterking en kunnen hulp goed gebruiken. Heb jij interesse? Laat het weten en dan gaan we graag met je in gesprek.

Wij wensen iedereen een sportief seizoen toe!

De Activiteitencommissie van SVD
Claudia Kamphuis