Dalfsen op bezoek bij RKHVV in Huissen

Ondanks alle coronabeperkingen gaat SV Dalfsen komende zondag op bezoek bij de Rooms Katholieke Huissense Voetbal Vereniging (RKHVV). De club uit het Gelderse kerkdorp is in 1933 met goedkeuring van de plaatselijke pastoor opgericht en telt zo’n 1.000 leden. Gespeeld wordt er op Sportpark De Blauwenburg in een korenblauw shirt, witte broek en korenblauwe kousen.

De Huissenaren doen het niet slecht in de eerste klasse E met een voorlopige tweede plaats en 14 punten uit 7 wedstrijden. Dalfsen staat een paar treetjes lager op een tiende plaats met 6 punten uit evenveel wedstrijden. Afgelopen woensdag stond voor Dalfsen een inhaalwedstrijd gepland tegen MASV maar deze ging vanwege corona bij de tegenstander voor de tweede keer niet door.

De wedstrijd wordt zondag in Huissen zonder publiek gespeeld, uiteraard gaan de spelers en staf per spelersbus naar het zuiden. Supporters mogen dit keer helaas niet mee.