Dalfsen bijt het spits af tegen Gomos

SV Dalfsen start het nieuwe seizoen met een uitwedstijd tegen Gomos uit het Drentse Norg. In 2019 werd voor het laatst tegen de zwartgelen gespeeld en toen wist Dalfsen met 2-0 te winnen.

Gomos is echter een ploeg om rekening mee te houden, vorig seizoen wist het team van trainer Martin Drent als derde te eindigen. Ook de bekerwedstrijden werden redelijk succesvol afgesloten en Gomos is dan ook door naar de volgende ronde.

Dalfsen kent nog niet echt een geweldige seizoenstart, ondanks goed veldspel is het uitgeschakeld in de beker. Hierin kwam Dalfsen moeilijk tot scoren en werden de doelpunten achterin makkelijk weggegeven. Komende zondag kan Dalfsen laten zien of het nog kan voetballen en thuishoort in de eerste klasse. De wedstrijd op Sportpark Schapendrift in Norg start om 14.00 uur.