Dalfsen 2 speelt kampioenswedstrijd in eigen huis

In navolging van het derde en vierde elftal, kan ook Dalfsen 2 zich tot kampioen kronen. Komende zondag speelt de ploeg thuis tegen Holten 3 en een gelijkspel is voldoende om de titel te veroveren.

Dalfsen 2 is bezig aan een ijzersterk seizoen. Van de negentien gespeelde competitiewedstrijden won de ploeg er maar liefst zeventien. De laatste negen wedstrijden leverden allemaal een zege op en afgelopen zondag eindigde het duel met Rohda Raalte zelfs in een 15-0 overwinning. Komende zondag moeten deze fraaie cijfers verzilverd worden.

Spelers en staf van Dalfsen 2 roepen alle supporters op om de ploeg te supporten tijdens de laatste horde naar de felbegeerde kampioensschaal. De wedstrijd tegen Holten begint om 11.00 uur en wordt gespeeld op kunstgrasveld B, voor de kantine.