Competitieschema’s bekend

De KNVB heeft de competitieschema’s voor het seizoen 2023/2024 bekendgemaakt. De eerste wedstrijden worden gespeeld op zondag 24 september.

Dalfsen 1 krijgt dit seizoen te maken met het weekendvoetbal, de ploeg treft dus zowel zondag- als zaterdagverenigingen. Het seizoen in de 1e klasse H begint voor Dalfsen op zondag 24 september met een thuiswedstrijd tegen RKZVC uit Zieuwent. De laatste wedstrijd van de competitie is ingepland op zaterdag 25 mei, dan staat het thuisduel met Sparta Enschede op het programma.

Ook de programma’s van de andere seniorenteams zijn bekend. Dit seizoen zal Dalfsen 2 opnieuw actief zijn in de reserve 2e klasse. Niet meer in twee halve competities, maar gewoon in één volledige. Dalfsen 3 (res. 5e klasse), Dalfsen 4 (res. 6e klasse) en Dalfsen 5 (res. 7e klasse) acteren komend jaar ook op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen.

Nieuw seniorenteam
Ten slotte zijn we blij dat we dit seizoen een extra seniorenteam kunnen inschrijven: Dalfsen 6. Dit jonge team maakt de overstap vanuit de jeugdafdeling en mag het dit seizoen op zondag gaan proberen in de reserve 7e klasse. Waar sommige verenigingen merken dat er wat minder animo is voor voetballen op zondag, is het zondagvoetbal bij SV Dalfsen dus springlevend!

Alle programma’s zijn terug te vinden op voetbal.nl en in de app.

Ook de programma’s van de andere seniorenteams zijn bekend. Dit seizoen zal Dalfsen 2 opnieuw actief zijn in de reserve 2e klasse en dat betekent dat de ploeg twee keer een halve competitie speelt. Dalfsen 3 (res. 5e klasse), Dalfsen 4 (res. 6e klasse) en Dalfsen 5 (res. 7e klasse) acteren komend jaar op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen.