Combi JO13-3 strijdt om kampioenschap

Het combinatieteam JO13-3 van SV Dalfsen en ASC’62 doet nog volop mee om het kampioenschap. Een update van de leiders:

Het einde van het seizoen is in zicht. We kunnen terug kijken op een mooi avontuur. In het eerste seizoenhelft als derde geëindigd. Alleen de drie D1 verenigingen eindigden boven de combi. Heel knap met allemaal eerstejaars D-spelers die nog nooit op groot veld hadden gespeeld.

De tweede seizoenshelft beloofde dus veel. En met nog vier wedstrijden te gaan stevenen we af op een spannend slot. Met nog drie ploegen zitten we vol in de race voor het kampioenschap. Samen met Raalte D1 hebben we nog maar drie verliespunten.

Aanstaande zaterdag spelen de jongens thuis tegen Gramsbergen. Om 10 uur thuis, dus kom allen kijken en aanschouw hoe leuk de combi zich heeft ontwikkeld. Mede dankzij de trainers Emiel Slot en Ricardo Steenbergen is er een hecht team ontstaan. We houden jullie op de hoogte van de laatste wedstrijden.

Namens de leiders van de combi