Clubfund actie Albert Heijn

De Clubfund actie van Albert Heijn is momenteel in volle gang en loopt lekker. Bij besteding van 10 euro bij Albert Heijn Dalfsen ontvang je een Clubfund spaarzegel waarmee je kunt sparen voor persoonlijke FAN artikelen. De actie loopt nog tot oudejaarsdag dus er is nog genoeg tijd om de benodigde zegels te sparen.

Heb jij jouw FANshop al geopend? Doe het snel: ga sparen voor gratis FANproducten én voor de club

Iedereen is aan het sparen voor een eigen poster, broodtrommel, placemat of slippers. Je hebt jouw FANshop nog niet bekeken? Dat is jammer! Je zet jezelf en de club buitenspel…

Pak je actiefolder en open je persoonlijke webshop vandaag nog. Nodig familie en vrienden uit voor je FANshop en zorg zo dat ze ook voor gratis FANartikelen gaan sparen bij Albert Heijn Dalfsen. Dat is niet alleen leuk voor jou, maar ook goed voor onze clubkas. Van iedere bestelling gaat een deel rechtstreeks naar SV Dalfsen.

Extra spaarmogelijkheid!

Komende zaterdag (16 december) is er een extra mogelijkheid om Clubfund zegels te sparen! Kom je deze dag in je tenue naar Albert Heijn Dalfsen dan ontvang je drie extra zegels bij het afrekenen!

Een bijzonder 1-2’tje dus. Jullie tikken hem toch wel binnen?!