Circuittraining SV Dalfsen afgesloten

Maandag 28 mei was de laatste circuittraining onder de vlag van SV Dalfsen. In de schaduw heeft de 0.9 een wedstrijd kunnen spelen en de 0.11 sloot af met een toernooivorm met individuele winnaar.

Vier jaar geleden zijn we er bij SV Dalfsen mee begonnen. Met vallen en opstaan en aanpassingen met betrekking tot de begeleiding hebben we toch enorme stappen gemaakt. De afgelopen drie maanden zijn slechts twee begeleiders zonder kennisgeving niet op komen dagen en de rest was keurig aanwezig, of heeft zich met een goede reden op tijd afgemeld. Een mooi resultaat en een mooie ontwikkeling. Het belangrijkste is echter de ervaring van de spelers. Van ouders en spelers zelf krijg ik vaak te horen dat ze de (organisatie van de) circuittraining erg leuk vinden. Vaste structuur, veel afwisseling, veel verschillende onderdelen, geen lange wachttijden en altijd een partijtje als afsluiting.

Volgend seizoen bij FC Dalfsen zal er voor de categorieën 0.8, 0.9, 0.10 en 0.11 één keer in de week op dezelfde manier getraind worden. Zoals het nu lijkt zal dit voor de 0.8, 0.9 en 0.10-groep op dinsdag worden, terwijl de 0.11 groep op maandag aan de beurt is. (Voor de vrijwilligerstaken kun je opnieuw de keuze maken om vier a vijf keer per jaar te assisteren bij de circuittraining). De tweede training heeft deze groep dan met het eigen team (0.11 op woensdag en 0.8 tot en met 0.10 op donderdag).

Aan de teamindeling wordt op dit moment hard gewerkt. Het is inderdaad een hele puzzel, maar we hopen deze op 19 juni via de site van FC Dalfsen kenbaar te kunnen maken.

Bedankt voor jullie inzet het afgelopen jaar/de afgelopen jaren.

Jeroen Booijink