Bestuurswisselingen bij SV Dalfsen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering nam SV Dalfsen woensdagavond afscheid van bestuursleden Jan Bosch en Janny Grolleman. De twee worden opgevolgd door Martijn Huizing en Anne Feijen.

Jan Bosch, verantwoordelijk voor Beheer & Onderhoud, maakte zes jaar lang deel uit van het bestuur van SV Dalfsen. In die periode was hij nauw betrokken bij de vernieuwbouw van de kleedkamers, de aanleg van het beachveld en de bouw van de tribune. Janny Grolleman was één jaar onderdeel van het bestuur. Zij was verantwoordelijk voor Algemene Zaken.

Als opvolger van Jan Bosch stelde Martijn Huizing zich kandidaat als bestuurslid, waarbij hij ondersteund zal worden door Alex Borger. Voor de opvolging van Janny Grolleman diende Anne Feijen zich aan. De ledenvergadering stemde massaal in met de kandidatuur van Martijn en Anne.

SV Dalfsen bedankt Jan en Janny voor hun fantastische inzet en wenst Martijn en Anne veel succes!