BEKER | Dalfsen vanavond tegen buurman USV

In de tweede ronde van de districtsbeker speelt SV Dalfsen vanavond de gemeentelijke derby tegen USV. De wedstrijd op Sportpark Gerner begint om 20.00 uur.

Dalfsen en USV kwamen elkaar vorig seizoen nog tegen in de 3e klasse C. Beide ontmoetingen leverden destijds een overwinning op voor SV Dalfsen. De Nieuwleusenaren eindigden dat seizoen uiteindelijk als elfde en zijn dit jaar ingedeeld in de noordelijke 3e klasse D. Daarin staat de ploeg van trainer Yves Heskamp momenteel op de negende plaats.

De winnaar van het duel Dalfsen – USV plaatst zich voor de tussenronde, gespeeld tussen 18 en 23 december. Daarin volgt een uitwedstrijd tegen derdeklasser SV Epe. Het volledige programma van de tweede knock-outronde en de tussenronde is hier te vinden.