Anne Feijen benoemd tot lid van verdienste

Anne Feijen is zondagmiddag benoemd tot lid van verdienste van SV Dalfsen. Op een volgepakt terras bij de kantine ontving ze de bijbehorende oorkonde uit handen van interim-voorzitter Dirk Mosterman.

Op de ledenvergadering in november 2017 werd Anne benoemd als bestuurslid Algemene Zaken van SV Dalfsen. Deze functie vervulde ze tot en met het najaar van 2022. Voor haar periode in het hoofdbestuur was ze al enkele jaren actief in het jeugdbestuur.

Anne onderscheidde zich in deze periode als een echte duizendpoot binnen de vereniging. Van het vrijwilligersbeleid tot de scheidsrechterspoule en van Sportlink-beheerder tot commissielid bij de verfraaiing van de kantine: de vereniging kon altijd op Anne rekenen.

Anne, bedankt voor je inzet!