Prachtig resultaat Albert Heijn Supportersactie

De Albert Heijn Supportersactie heeft maar liefst €1.401,23 opgeleverd voor FC Dalfsen. Zaterdagochtend nam Dirk Mosterman namens SV Dalfsen een cheque van €815,55 in ontvangst en Marco Laarman ontving namens ASC’62 een bedrag van €585,68. Beide bedragen worden bij elkaar opgeteld en gaan naar de nieuwe jeugdafdeling.

Afgelopen zes weken ontvingen klanten van Albert Heijn Dalfsen bij elke 15 euro aan boodschappen én bij speciale actie-artikelen vouchers met een unieke code. Deze codes konden online ingevuld worden, zodat supporters gezamenlijk hun vereniging konden steunen. De verdeling van het sponsorbedrag ging naar rato van het aantal gescoorde punten. Albert Heijn Dalfsen stelde in totaal een sponsorbedrag beschikbaar van 10.000 euro.

De uitreiking van de cheques vond zaterdagochtend plaats in Theather de Stoomfabriek. Albert Huisjes blikte terug op een geslaagde actie, waarbij hij het belang van samenwerking tussen verenigingen en ondernemers benadrukte. In totaal deden 38 verenigingen mee aan de actie en werden maar liefst 12.424 vouchers geactiveerd. De meest waardevolle cheque ging naar MHC Dalfsen, gevolgd door de Voedselbank. SV Dalfsen Voetbal eindigde op de derde plaats.

FC Dalfsen, ASC’62 en SV Dalfsen danken Albert en Joke Huisjes voor de geslaagde actie!