Feestelijke seizoensafsluiting op 6 juni

Tweede Pinksterdag staat bij SV Dalfsen in het teken van de afsluiting van het voetbalseizoen 2021/2022. Een succesvol seizoen met vele kampioenschappen én rechtstreekse handhaving van het eerste elftal. Zorg dat je erbij bent op maandag 6 juni!

Deze dag begint ’s ochtends met een 7×7-toernooi voor de seniorenteams. Zij worden om 10.15 uur verwacht in de kantine, de eerste wedstrijdjes beginnen om 11.00 uur. Aansluitend speelt het eerste elftal om 14.00 uur de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Op het eigen Sportpark Gerner is dan De Bataven de tegenstander.

Ondertussen is het terras bij de kantine dan al het decor voor muziek (DJ Henri Geerlings) en volop gezelligheid. We vieren ook de kampioenschappen van het tweede, derde en vierde elftal en de handhaving van ons vlaggenschip in de 1e klasse. Na de wedstrijd zal bovendien worden stilgestaan bij spelers en stafleden die SV Dalfsen na dit seizoen gaan verlaten. Je hoeft niet op tijd naar huis, want de catering is geregeld!

Oproep: de activiteitencommissie is op zoek naar vrijwilligers die op 6 juni willen ondersteunen. Wil jij een handje helpen bij deze mooie seizoensafsluiting? Stuur dan even een mail naar: activiteitencommissie@svdalfsen.nl!