SV Dalfsen thuis tegen Achilles’12

Voor SV Dalfsen staat komende zondag weer een thuiswedstrijd op het programma. Tegenstander is Achilles’12 uit Hengelo waar Dalfsen nog nooit een officiële wedstrijd tegen gespeeld heeft. De ploeg uit Hengelo staat op een 8e plaats en heeft 12 punten uit 10 wedstrijden behaald.

Achilles’12 is een vereniging met een rijke historie, opgericht in 1912 en vernoemd naar de held uit de Griekse Mythologie. Homerus beschrijft de held als de schoonste, de dapperste, sterkste en verhevenste van alle helden. Maar hij beschrijft ook dat Achilles kwetsbaar was in zijn hiel, vandaar de term Achilleshiel. Het is zaak voor Dalfsen om de Achilleshiel van Achilles’12 te vinden en hier gebruik van te maken.

De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur en u bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.