SV Dalfsen speelt laatste competitiewedstrijd van dit seizoen tegen WVV

Komende maandag reist SV Dalfsen voor haar laatste wedstrijd van het seizoen naar Winschoten in Noord Groningen. WVV is de tegenstander in een wedstrijd waar voor Dalfsen nog van alles op het spel staat.

Bij winst is Dalfsen zeker van nog een jaar eerste klasse, bij een gelijkspel of verlies is het afhankelijk van het resultaat van haar vier concurrenten. Germanicus mag dan al zeker zijn van degradatie, Roden, GRC, Gomos en Rolder Boys strijden samen met Dalfsen nog voor klassebehoud.

Uiteindelijk zullen twee ploegen rechtstreeks degraderen en twee ploegen in de nacompetitie om klassebeboud moeten strijden. Bij gelijke stand gaat het doelsaldo voor het aantal gescoorde doelpunten en mocht dit allemaal gelijk zijn dan telt uiteindelijk het onderlinge resultaat. Mocht dit gelijk zijn dan wordt een beslissingswedstrijd gespeeld. Hopelijk komt het maandag niet zover en wint Dalfsen van WVV wat veel rekenwerk en onzekerheid kan voorkomen.

Supporters kunnen gebruik maken van de spelersbus die rond half 12 vertrekt vanaf Sportpark Gerner. Na afloop is er een afsluitend buffet bij Het Roode Hert geregeld.