Veteranen winnen laatste thuiswedstrijd van RDC

De veteranen van SV Dalfsen speelden zondagochtend de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, RDC uit Deventer was de tegenstander. Onder prima leiding van Nico Klumper werd er eerst een minuut stilte gehouden voor een overleden familielid van de RDC familie.

Dalfsen begon hierna sterk aan de wedstrijd en wist voor rust twee keer te scoren. Na rust en de nodige wissels werd RDC sterker en Dalfsen kwam een paar keer goed weg. Direct na de aansluitingstreffer van RDC wist Bennie van Nee de marge weer op twee doelpunten te brengen. RDC zette nog wel aan maar de tijd was te kort om te winnen, eindstand 3-2 voor Dalfsen.

Volgende week zondag speelt Dalfsen een uitwedstrijd tegen Overwetering, maar eerst nog de feestavond aanstaande vrijdag bij sponsor Het Oude Station.