Veel gezelligheid bij drukbezochte nieuwjaarsreceptie

De nieuwjaarsreceptie van SV Dalfsen is zondagmiddag goedbezocht. Voor het eerst sinds 2020 kon de traditionele start van het jaar weer plaatsvinden in de kantine op Sportpark Gerner.

De dag begon sportief met het vedettetoernooi. Dalfsen 2, 3, 4, 5 en de veteranen streden om de prijzen, maar noemenswaardig was ook de deelname van een team bestaande uit bewoners van het Hof van Dalfsen. Ook JO19-3 deed mee, zij zullen volgend seizoen een nieuw seniorenteam gaan vormen. Uiteindelijk won Dalfsen 2 het toernooi van titelverdediger Dalfsen 3.

Vervolgens kon een ieder in de kantine genieten van heerlijke soep en broodjes, waarna interim-voorzitter Dirk Mosterman het woord nam voor de Nieuwjaarstoespraak. Daarin kon hij onder meer bekend maken dat hoofdtrainer Marcel Smid zijn contract met een jaar gaat verlengen tot medio 2024. Marcel en de vereniging zijn tevreden over de samenwerking gaan graag langer met elkaar door.

Namens de kerstbomengroep namen Bennie Offenberg en Bennie Heun het woord, zij konden dit jaar weer een mooi bedrag overhandigen aan de vereniging. Verder was er aandacht voor de onlangs georganiseerde WK Pool, waarbij Tom Boeve bovenaan eindigde. Hij won twee kaarten voor een wedstrijd van het Nederlands Elftal.

Na alle officiële momenten was het tijd voor muziek van DJ Wiebe en bleef het nog lang gezellig in de kantine.