VACATURE | Bestuurslid Algemene Zaken

SV Dalfsen is een gezellige vereniging op een prachtig sportpark met uitgesproken ambities. Het is ook een club die draait op vrijwilligers. Een grote groep mensen zet zich wekelijks in om het mogelijk te maken dat de honderden leden een balletje kunnen trappen. Om dit in stand te houden zijn wij op zoek naar een:

Bestuurslid Algemene Zaken

Als bestuurslid algemene zaken ben je met name verantwoordelijk voor de organisatie van het vrijwilligersbeleid van SV Dalfsen. Daarnaast pak je diverse taken op die buiten de verschillende bestuursfuncties vallen.

Wil jij de vereniging SV Dalfsen een stap vooruit helpen? Of ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met aftredend bestuurslid Algemene Zaken, Anne Feijen, via algemenezaken@svdalfsen.nl.