Jumbo Kamphuis WK pakket voor alle jeugdleden van FC Dalfsen

Afgelopen zaterdag konden alle jeugdleden van FC Dalfsen een Jumbo Kamphuis WK pakket ophalen op Sportpark Gerner. In een speciaal ingerichte verwarmde tent stonden de gele tasjes keurig opgesteld en nagenoeg alle pakketten zijn uitgereikt.

Het pakket is bedoeld om het WK voetbal wat extra glans te geven. Naast een speelschema op posterformaat bevatte het pakket een drankje en wat lekkere snacks voor tijdens het kijken naar de wedstrijden. Komende maandag is de openingswedstrijd van het Nederlands Team te zien op een groot scherm. Alle jeugdleden zijn opgeroepen om deze wedstrijd te komen kijken in de kantine van SV Dalfsen. De WK actie is mede mogelijk gemaakt door Jumbo Kamphuis en de Vrienden van SV Dalfsen.

Mocht je afgelopen zaterdag niet in de gelegenheid zijn geweest om je WK pakket op te halen dan kan dit komende maandag in de kantine van SV Dalfsen (gedurende de wedstrijd van het Nederlands elftal). Ook zijn er nog WK posters op A3 formaat beschikbaar voor de liefhebbers. Kom op tijd want op=op.