Algemene ledenvergadering op woensdag 23 november 2022, aanvang 20.00 uur

Op woensdag 23 november a.s. vindt de algemene ledenvergadering van SV Dalfsen plaats. Naast de reguliere agendapunten worden in deze vergadering de resultaten van de onderzoekscommissie (Toekomst Voetbal in Dalfsen) gepresenteerd.

Na de presentatie is er ruimte voor vragen en discussie en zullen de vervolgstappen worden besproken. De vergadering in de kantine van SV Dalfsen start om 20.00 uur en we roepen alle leden op om hierbij aanwezig te zijn.

Gelijktijdig vindt in het clubgebouw van ASC’62 ook een ledenvergadering waarbij hetzelfde onderwerp op de agenda staat. Op deze wijze wordt geborgd dat alle leden van SV Dalfsen en ASC’62 op hetzelfde moment geïnformeerd worden over het onderzoek naar wat het beste is voor de voetbalsport in het dorp Dalfsen.