SV Dalfsen krijgt komende zondag GVAV-Rapiditas op bezoek

Komende zondag speelt Dalfsen een thuiswedstrijd tegen GVAV-Rapiditas uit Groningen. De Groninger club is een fusievereniging tussen de Groninger Voetbal en Atletiek Vereniging en atletiekvereniging Rapiditas. Deze fusie vond al in 1921 plaats, ruim 100 jaar geleden dus. GVAV-Rapiditas is de voorloper van FC Groningen en heeft zelfs nog betaald voetbal gespeeld.

De Groningers doen het redelijk goed en staan op een keurige vijfde positie met 10 punten uit 6 wedstrijden. Dalfsen staat na de winst van vorige week tegen Emmen op een negende plaats en heeft 4 punten minder uit evenveel wedstrijden.

Direct na de wedstrijd presenteert de eerste selectie: Super Sunday in de kantine van SV Dalfsen. Het rad van avontuur wordt gedraaid, er wordt een veiling georganiseerd en er vindt een optreden plaats van zanger Wesley Boes. Kortom een middag met veel vermaak en u bent dan ook van harte uitgenodigd.

De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur.