Dalfsen 1 presents: Super Sunday! (13/11)

Van 12 tot en met 15 januari 2023 bevindt Dalfsen 1 zich op Málaga om zich optimaal voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. Tijdens dit trainingskamp zal er getraind worden en een wedstrijd gespeeld worden.

De selectie probeert op verschillende manieren geld in te zamelen om dit trainingskamp te kunnen bekostigen en daarom nodigen zij jullie van harte uit om op zondag 13 november deel te nemen aan het Rad van Avontuur! Tussen de rondes door vindt bovendien een bijzondere veiling plaats.

Na de thuiswedstrijd tegen GVAV-Rapiditas zal de selectie van Dalfsen 1 zich in de kantine inzetten om er een gezellige middag van te maken. De spelers en staf van het eerste elftal hebben bovendien zanger Wesley Boes weten te strikken voor een optreden in de kantine deze middag. Leuke prijzen voor het Rad van Avontuur en de veiling zijn ook geregeld en daarom hoopt de selectie jullie te zien op 13 november. Tot dan!

Enkel de opbrengst van het Rad van Avontuur en de veiling gaan naar het trainingskamp. De kantineomzet van deze middag is net als altijd voor de vereniging.