SV Dalfsen relaxed op bezoek bij Stevo

Door de winst afgelopen donderdag van Rohda Raalte op Stevo staat er voor Dalfsen komende zondag niets meer op het spel. De ploeg heeft zich knap veilig gespeeld in de eerste klasse E en reist dus met een gerust hart af naar Geesteren. Stevo is veroordeeld tot de nacompetitie samen met BVC’12 uit Beek Ubbergen. Beide ploegen staan op voldoende afstand van Tubantia, dat rechtstreeks degradeert.

Stevo bleek overigens in de thuiswedstrijd tegen Dalfsen op 6 maart j.l. een lastige tegenstander. Er werd met 4-2 verloren en dit was destijds een terechte uitslag. Hierbij moet wel vermeld worden dat Dalfsen één van haar slechtste wedstrijden van het seizoen speelde. Het kan en moet dus beter komende zondag en wellicht zit er nog een overwinning in het vat. De wedstrijd op Sportpark De Peuverweide in Geesteren start om 14.00 uur.