Dalfsen grijpt drie belangrijke punten in Apeldoorn

SV Dalfsen heeft zondagmiddag drie belangrijke punten gepakt op bezoek bij Columbia. In Apeldoorn eindigde het duel in 0-2. Jeroen Kamphuis was in de eerste helft trefzeker en de van een polsbreuk herstelde Joren Rietman maakte na rust de tweede treffer.

Tussen de doelpunten door werden de aanwezigen op Sportpark De Winkewijert overigens opgeschrikt door een vervelend incident, toen Columbia-verdediger Danny Koorevaar onwel werd en per ambulance naar het ziekenhuis gebracht moest worden. We wensen hem een spoedig herstel toe.

In de 1e klasse E staat Dalfsen nu steviger op de elfde plaats, wat aan het einde van de rit rechtstreekse handhaving betekent. Volgende week speelt Dalfsen de belangrijke thuiswedstrijd tegen hekkensluiter Tubantia. Het duel op Sportpark Gerner begint om 14.00 uur.

SV Dalfsen trad voor het eerst aan in de nieuwe uittenues: