Vacature: versterking PR-Commissie

SV Dalfsen is op zoek naar versterking voor de PR-commissie. Ben jij handig met social media, heb je affiniteit met onze vereniging en ben jij beschikbaar op zondagmiddag? Dan ben jij dé versterking die we zoeken!

Onze vereniging heeft een goedbezochte website en is daarnaast zeer actief op social media. Met name op Instagram (ruim 1.200 volgers) en Twitter (ruim 1.250 volgers) groeien we snel. Op deze kanalen doen we bovendien live verslag van de wedstrijden van het eerste elftal, dat uitkomt in de 1e klasse.

Als kersverse aanwinst voor onze PR-commissie help jij bij deze live verslaggeving rondom de wedstrijden van Dalfsen 1. Je voorziet onze volgers van de laatste stand van zaken. In overleg kijken we naar de exacte invulling van de taken en wat je eventueel verder kunt bijdragen op het gebied van PR & Communicatie.

Is dit iets voor jou? Neem dan contact op met Steve Oosterkamp, bestuurslid PR & Communicatie, via pr@svdalfsen.nl of 06-45701242!

Let op: SV Dalfsen biedt ook mogelijkheden voor het uitvoeren van een (maatschappelijke) stage. Zoek jij een plek waar je volop stage-uren kunt draaien? Dan ben je bij SV Dalfsen aan het juiste adres!