Winnaar EK Pool beleeft grandioze avond in de Arena

Afgelopen zomer won Hans Westerhof de EK Pool en hiermee twee kaartjes naar keuze voor een wedstrijd van Oranje. Dat Hans een gelukkige hand heeft was al bekend, maar dat hij notabene de wedstrijd tegen Turkije uitkoos had wel een heel hoog klavertjeviergehalte.

Samen met zijn zwager Marcel toog hij dinsdagavond naar Amsterdam om eerst even een lekker pilsje te drinken op een terras nabij de voetbaltempel. Ruim op tijd was het duo al in het stadion voor de kraker in Groep G. Hans en Marcel kregen een voetbalshow te zien van hoog niveau met maar liefst zeven doelpunten, de één nog mooier dan de ander.

Kortom, een zeer geslaagde avond en ondertussen is Hans zich al weer aan het voorbereiden op de WK Pool die medio oktober 2022 van start gaat!