De beste wensen voor 2021!

Beste leden, supporters en sponsoren van SV Dalfsen,

Het bestuur van SV Dalfsen wenst een ieder een gelukkig, gezond en sportief nieuwjaar toe. Een jaar waarin we elkaar hopelijk veel vaker kunnen treffen op ons mooie sportpark Gerner.

Het sportpark is de plek waar we 2020 nog zo mooi samen begonnen. In een stampvolle kantine hieven we precies een jaar geleden het glas tijdens de nieuwjaarsreceptie. En vierden we twee weken later feest tijdens de dropping. Dat dit voorlopig de laatste activiteit zou zijn, zag niemand aankomen.

Wat volgde was een lange periode zonder voetbal. Een periode waarin we elkaar niet konden ontmoeten op Gerner. En een tijd waarin helaas ook enkele geliefde leden ons ontvielen.

In de zomer was er hoop. We staken onze armen uit de mouwen en pasten ons sportpark aan om het voetballen – en al het moois eromheen – weer veilig op te kunnen starten. Er kwam een tent bij de kantine. De bal rolde weer!

Maar het bleek van korte duur. In de herfst ging er opnieuw een streep door alle reuring rondom de velden.

Wanneer we weer kunnen starten, is onduidelijk. Maar dát we weer gaan starten, staat honderd procent vast. We gaan elkaar weer zien, de bal gaat weer rollen en de gezelligheid in de kantine komt terug als nooit tevoren.

Houd vol, blijf fit en we zien elkaar in 2021 weer op ons mooie sportpark Gerner!

Bestuur SV Dalfsen