SV Dalfsen naar Hoogezand voor subtopduel

Komende zondag spelen de nummer 4 (Hoogezand) en de nummer 6 (Dalfsen) van de eerste klasse F tegen elkaar.

Wil Dalfsen de aansluiting met de top behouden dan zal er een beter resultaat geboekt moeten worden dan vorige week. Toen speelde Dalfsen onder regenachtige omstandigheden een matige wedstrijd tegen een uiterst doeltreffend VKW en verloor terecht met 0-3. Hoogezand speelde in datzelfde weekend gelijkt tegen de nummer twee WVV uit Winschoten en deed het dus een stuk beter.

Of de weersomstandigheden komend weekend beter zijn moet nog maar blijken. Er is voor zondagmiddag een heuse winterstorm voorspeld luisterend naar de naam Ciara! De wedstrijd start om 14.00 uur op Sportpark De Kalkwijck te Hoogezand.