SV Dalfsen ontvangt VKW op Sportpark Gerner

Komende zondag speelt SV Dalfsen een thuiswedstrijd tegen VKW uit Westerbork. VKW, voluit Vlugheid Kracht Westerbork staat in de ranglijst net onder Dalfsen. Het verschil is slechts drie punten en die worden zondag verdeeld.

Dalfsen heeft geen goede herinneringen aan de eerste wedstrijd tegen de Westerborkers. Op 22 september werd min of meer kansloos verloren met 3-0 waarbij het verschil werd gemaakt in de afwerking. Waar Dalfsen veel kansen nodig had om te scoren had VKW er aan een paar genoeg.

Komende zondag gaat Dalfsen dus in de herkansing. Wil de ploeg van trainer Jacob Grooten mee blijven draaien in de subtop, dan zal er dit keer gewonnen moeten worden. De wedstrijd begint om 14.00 uur op Sportpark Gerner en u bent van harte welkom.